خاطرات دو تفنگدار کوچک

🧒👦🚶🏃

عشق من....

عشق من کودک بمان دنیابزرگت میکند بره باشی یا نباشی گرگ گرگت میکند عشق من کودک بمان دنیا مدادرنگی است بهترین نقاش باشی باز رنگت میکند عشق من کودک بمان دنیا دلت را میزند سخت بی رحم است میدانم که سنگت میکند ...
14 شهريور 1398

عمق احساسم....

پسر داشتن حس شیرینه به من که یک زن هستم حس آرامش عجیبی میده.... وقتی که از همه مرد های زندگیم نا امید میشم و به یه گوشه پناه میبرم، یه مرد کوچولو میاد پیشم که نه شوهرمه ، نه پدرمه، ونه برادرم . اون تنها عشق زندگی منه که بادستای کوچولوی مردونه اش موهام رو نوازش میکنه و برای اینکه غصه هام رو فراموش کنم، با صدای قشنگش توی گوشم میگه : مامان، امروز موهات چقدر قشنگ شده .......❤️ وتوی اون ثانیه هاست که من اوج میگیرم وبا عشق زندگیم از ته دل میخندم.... آره ..... عشق زندگی من اون چشمای قشنگ مردونه ست که با نگاهش فریاد میزنه: مامان عاااااشقتم 🥰🥰🥰🥰🥰 و من با تمام گوشت و پوست و خونم  عشقش رو احساس میکنم 😍😍😍   ...
13 شهريور 1398